مطالب متنوع علمی / تفریحی / سیاسی
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 2:43 AM ::  نويسنده : sacha        

به منظور کاهش در مصرف برق و استفاده کمتر از

آسانسور و همچنین افزایش نشاط اساتید و دانشجویان

 

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, :: 2:13 AM ::  نويسنده : sacha        

 

در جزایر هاوایی نقطه‌ای وجود دارد که مواد مذاب آتش فشانی وارد آب دریا می‌شوند و صحنه‌های بی‌نظیری را خلق

می‌کنند اما چه کسی جرات نزدیک شدن به این نقطه را دارد؟

دو عکاس جسور با نام‌های «نیک سلوی» و « سی جی کیل» مرگ را به جان خریده و با شنا خود را به نزدیک‌ترین حد

ممکن رسانده‌اند تا بتوانند تصاویر زیر را از تلاقی آب و آتش به تصویر بکشند.

اگر بدانید که دمای آب در محل این تلاقی تا ۱۱۰ درجه بالا می‌رود و هر موج می‌توانست آنها را به داخل مواد مذاب و کام

مرگ بکشاند، شاید آنها را جسورترین عکاس‌های جهان بنامید.

 



ادامه مطلب ...


شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, :: 8:51 PM ::  نويسنده : sacha        

با دقت به تصاویر زیر نگاه کنید ... همه مجسمه هایی هستند که با مصالح مصنوعی در اشکال و حالت های مختلف ساخته نشدن! بلکه با ظرافتی خاص کارگردانی شدن چراکه اینها تندیس هایی زنده هستن که توسط افرادی داوطلب و البته هنرمند، موقعیت هایی جالب از زندگی را برای رهگذران اطراف خود به نمایش گذاشتن.

"میشل هارل" ابداع کننده سبک خاصی از هنرهای مجسمه سازی ولی از نوعی متفاوت با عنوان "تندیس زندگیست که در این رابطه با سفر به کشورها و شهرهای مختلفی مانند لندن، رم، شیکاگو، بارسلونا، وین، برلین، پاریس، سان فرانسیسکو و ... با انجام جشنواره های بزرگ و نمایشگاه های متعدد جهت جذب مشارکت مخاطبان به این هنر، ضمن بازسازی برخی فرهنگ ها، مسائل و مشکلات اجتماعی لحظاتی را برای تفکر، سرگرمی و خنده پدید آورده است.

بازیگران این سبک از آثار هنری با پوشیدن لباس های ویژه و استفاده از رنگ و گریم های مخصوص ساعت ها بدون حرکت می مانند و ناگهان در موقعیتی مناسب با حرکتی غیر قابل انتظار موجب واکنش اطرافیان و بینندگان خود می شوند! افراد مختلفی که از این تندیس ها بازدید می کنند عکس العمل های متفاوتی به حرکت این تندیس ها نشان میدهند که اکثرا"با ترس، تعجب و خوشحالی همراه می باشد که در نوع خود بسیار جالب است.

بازیگران ایفای نقش این تندیس ها باید در لباس های ویژه و گریم های رنگارنگ (معمولا مسی، طلایی و نقره ای) برای چند ساعت ایستاده و بدون حرکت باشند که اینکار نه تنها کاریست بسیار سخت و خسته کننده، بلکه حس اعتماد به نفس قابل توجهی را هم می طلبد.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, :: 1:51 AM ::  نويسنده : sacha        

مریخ نورد «كنجكاوی» ناسا پس از هشت ماه سفر در اعماق فضا، صبح امروز دوشنبه ششم آگوست با موفقیت بر

سطح سیاره سرخ فرود آمد.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 11:9 AM ::  نويسنده : sacha        
سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 10:52 AM ::  نويسنده : sacha        
سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 10:34 AM ::  نويسنده : sacha        
شنبه 17 تير 1391برچسب:, :: 1:57 AM ::  نويسنده : sacha        

اگر می‌خواهید با آدم‌های دور و برتان ارتباط برقرار كنید، چند چیز را باید رعایت كنید و البته نسبت به برخی رفتارها آگاهی داشته باشید چون جسم و روح فرد از هم جدا نیست. درست است كه یكی از مهم‌ترین خصوصیات انسان قدرت تكلم و سخن گفتن اوست اما از سوی دیگر در فضایی كه حرف زیادی بین افراد رد و بدل نمی‌شود، این زبان بدن است كه می‌تواند احساسات زیادی را انتقال دهد.


واقعیت این است كه زبان بدن كمتر دروغ می‌گوید. ممكن است فردی از آشنایی با فرد دیگری ابراز رضایت كند اما نحوه لبخند زدن، نوع دست دادن و حتی نگاهش این پیام را منتقل نكند. خشم، ناراحتی، غم و نگرانی جز در كلام، در چهره افراد هم نمود پیدا می‌كند. شاید بتوان گفت زبان بدن بازتاب احساسات افراد است و در این میان دهان، نحوه لبخند زدن و حتی جویدن لب‌ها می‌تواند پیام‌های متفاوتی را انتقال دهد. بنابراین بهتر است با زبان جسمانی دهان آشنا شوید تا احساسات فرد مقابل را بهتر درك كنید.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: 7:46 PM ::  نويسنده : sacha        

خوشبختی موضوعی نسبی است. بعضی از ما اگر در غار زندگی کنیم راضی هستیم و برخی دیگر اگر در قصر باشیم باز هم ناراحت هستیم.

 در تمام اعصار، اندیشمندان درباره معنای خوشبختی بررسی کرده اند. راستی خوشبختی چیست؟

 سوالات زیر میزان رضایت شما را از زندگی ارزیابی می کند.

اگر می خواهید بدانید که نسبت به دیگران چقدر خوشبخت هستید، پرسشنامه زیر را تکمیل کنید.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, :: 11:19 AM ::  نويسنده : sacha        

وقتـی سیـل به تایـلندی ها امـان نمی دهـد ...


در پی سرازیر شدن سیل شدید به بانکوک پایتخت تایلند و اعلام پنج روز تعطیلی، دولت از ساکنان برخی مناطق پایتخت خواست خانه های خود را ترک کنند. بر اثر جاری شدن سیل در تایلند کارخانجات اتومبیل سازی در این کشور مانند تویوتا و هوندا فعالیت خود را متوقف کرده اند و فرودگاه بانکوک نیز در محاصره سیل و در معرض تعطیلی قرار گرفته است.

  مسیرهای شهری شامل اتوبان ها و جاده ها و همچنین ایستگاه های قطار شهری، در چند روز اخیر شاهد هجوم خیل عظیمی از مردم برای گریختن از پایتخت و پناه گرفتن در مکان های تعیین شده از سوی دولت بوده است. در پی بالا رفتن شمار سیل زدگان مقامات کشور دستور ساخت پناهگاه های جدید جهت پذیرش ۱۲ میلیون شهروند را صادر کرده اند. در همین رابطه چندین کشور منطقه از جمله مالزی، سنگاپور، ژاپن و نیوزیلند آمادگی خود را برای امدادرسانی و ارسال مواد غذایی به تایلند اعلام کرده اند.

سیل اخیر در تایلند که بدترین سیل در پنجاه سال اخیر این کشور محسوب می شود حدود 63 استان این کشور را تهدید کرده، تاکنون بیش از 400 کشته بر جای گذاشته، میلیون ها تن را آواره کرده و خسارات عظیمی به این کشور وارد کرده است.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, :: 5:12 PM ::  نويسنده : sacha        

دو بار در سال بین فوریه و ژانویه در نزدیکی جزیره چیندو یکی از بزرگترین جزایر کره جنوبی آب به حدی فروکش میکند که جاده ای به طول حدودا ۳ کیلومتر از زیر آب ظاهر میشود. عرض این جاده طبیعی از ۳ تا ۱۰ متر متفاوت است و ساکنان جزیره میتوانند با پای پیاده از وسط دریا عبور کنند.

دریا شکافته می شود



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, :: 11:35 AM ::  نويسنده : sacha        
دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, :: 10:21 AM ::  نويسنده : sacha        

لو.ژی.هائو از استان گوآنگ دونگ به وزن ۶۳ کیلوگرم چاق ترین کودک ۴ ساله جهان است که اخیرا کلینیکی در هنگ کنگ اعلام کرده وی را مجانی درمان میکند. به گفته پزشکان سلامتی این بچه ۱۳۶ پوندی در معرض خطر بوده و ممکن است دچار مشکلات تنفسی حاد شود و به همین خاطر کلینیکی در هنگ کنگ پیشنهاد داده تا وی را مجانی تحت درمان قرار دهند.

دیلی تلگراف نوشت قد این کودک ۱۰۶ سانتیمتر است و تا به حال برای یافتن علت چاق شدنش چندین بار به بیمارستانهای مختلف رجوع کرده است و لویی مینگ پدر کودک برای رفتن به هنگ کنگ در حال آماده شدن است ومی گوید میخواهند شانس خود را در آنجا نیز آزمایش کنند.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, :: 3:2 AM ::  نويسنده : sacha        
دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, :: 2:53 AM ::  نويسنده : sacha        
دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, :: 2:37 AM ::  نويسنده : sacha        
شنبه 3 تير 1391برچسب:, :: 8:5 PM ::  نويسنده : sacha        

 



1. جویدن آدامس در سنگاپور ممنوع است.

 

 

 

۲٫ تقلب کردن در مدارس بنگلادش غیر قانونی است و افراد بالای ۱۵ برای تقلب به زندان فرستاده می شوند.

 

۳٫ داشتن … با حیوانات برای مردان لبنانی در صورتی مجاز است که حیوان مورد نظر ماده باشد. در صورتیکه فردی در حال … با حیوان نر دستگیر شود مجازاتش مرگ است.

 



ادامه مطلب ...


شنبه 3 تير 1391برچسب:, :: 2:54 AM ::  نويسنده : sacha        


فالنامه زبور. فال مردان

1.حمل: هر کس بر طالع حمل باشد خوشرو و خوش طبع و ستاره اش مقابل زهره است و در سینه یا بازو نشان نیک بختی دارد پنجشنبه بر او مبارکست در آن جامه نو پوشد هر ماه نو را بر روی قران بیند و حسادش زیادند که او را غیبت میکنند زنی قصیر در طالع دارد کار او را تباه و دشمنی میکند و صاحب طالع سخی باشد ودولتش زیاد میگردد باید در راه خدا بدهد تا از دست نرود از آب حذر کند مبادا زحمتی رسد زیرا بیماریش از گرمی و تری باشد زنی مبارک در طالع دارد و هر چه از خدا خواهد میدهد.

 

 




ادامه مطلب ...


دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, :: 4:42 AM ::  نويسنده : sacha        

یک شخص جوان با تحصیلات عالی برای شغل مدیریتی در یک شرکت بزرگ درخواست کار داد. در اولین مصاحبه پذیرفته شد؛ رئیس شرکت آخرین مصاحبه کننده بود. رئیس شرکت از شرح سوابق متوجه شد که پیشرفت های تحصیلی جوان از دبیرستان تا پژوهشهای
پس از لیسانس تماماً بسیار خوب بوده است، و هرگز سالی نبوده که نمره نگرفته باشد.

رئیس پرسید: ((آیا هیچ گونه بورس آموزشی در مدرسه کسب کردید؟))
جوان پاسخ داد: ((هیچ.))
رئیس پرسید: ((آیا پدرتان بود که شهریه های مدرسه شما را پرداخت کرد؟))
جوان پاسخ داد: ((پدرم

 

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 3:48 AM ::  نويسنده : sacha        

با سپاس از  دوستان گرامی







نوشته‌های من ۵ دقیقه از وقت شمارا خواهد گرفت .. اما بدانید ستونیست برای باورها و

تلاشهای شما .. پس خود را بشناسید و به آن تکیه کنید ..



ادامه مطلب ...


دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 4:1 PM ::  نويسنده : sacha        

پدیده گذر سیاره زهره (ناهید) از برابر خورشید که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته (16 و 17 خرداد) در اقصی نقاط جهان قابل مشاهده بود، علاقه‌مندان نجوم در سراسر جهان را به تماشای یكی از پدیده‌های نادر آسمانی دعوت کرد. چراكه تا 105 سال دیگر چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

گذرهای زهره در جفتهای هشت ساله با فاصله دوره‌ای بیش از یك قرن رخ می‌دهند. در طول این گذر، سیاره زهره مانند یك لكه سیاه گرد از برابر چهره خورشید عبور می‌كند. برای ستاره‌شناسان این گذر تنها یك منظره نادر سیاره‌ای نیست بلكه همچنین یكی از رویدادهایی است كه آنها امیدوارند بتواند اشتیاق جمعی را در مورد جهان و جایگاه زمین در آن برانگیزد.

 

 

 

برای دیدن تصاویر ادامه مطلب را کلیک کنید



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, :: 2:3 PM ::  نويسنده : sacha        

مسئله فساد مالی مقامات همواره یکی از مهم ترین و جنجالی ترین مسائل داخلی کشورهای مختلف دنیا بوده است‌،. اما نکته مهمی که در این زمینه باید به آن توجه کرد،‌ نحوه برخورد با این مقامات فاسد است. به طوری که در برخی کشورها مقام فاسد به شدت مجازات می شود و در برخی کشورها نیز نه تنها محاکمه نمی شود، بلکه همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. در همین رابطه مقایسه ای داریم میان نحوه برخورد با مسئولین متهم به فساد مالی در ایران و سایر کشورهای دنیا.

 




ادامه مطلب ...


سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, :: 2:18 AM ::  نويسنده : sacha        
پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 4:35 PM ::  نويسنده : sacha        

اون شب وقتی به خونه رسیدم دیدم همسرم مشغول آماده کردن شام است. دستشو گرفتم و گفتم : باید راجع به یک موضوعی باهات صحبت کنم. اون هم آروم نشست و منتظر شنیدن حرف های من شد. دوباره سایه رنجش و غم رو توی چشماش دیدم. اصلا نمی دونستم چه طوری باید بهش بگم، انگار دهنم باز نمی شد. هرطور بود باید بهش می گفتم و راجع به چیزی که ذهنم رو مشغول کرده بود، باهاش صحبت می کردم. موضوع اصلی این بود که من می خواستم از اون جدا بشم . بالاخره هرطور که بود موضوع رو پیش کشیدم، از من پرسید چرا ؟! اما وقتی از جواب دادن طفره رفتم خشمگین شد و در حالی که از اتاق غذاخوری خارج می شد فریاد می زد: تو مرد نیستی.

اون شب دیگه هیچ صحبتی نکردیم و اون دایم گریه می کرد و مثل باران اشک می ریخت. می دونستم که می خواست بدونه که چه بلایی بر سر عشق مون اومده و چرا ؟ اما به سختی می تونستم جواب قانع کننده ای براش پیدا کنم. چرا که من دلباخته یک دختر جوان به اسم " دوی " شده بودم و دیگه نسبت به همسرم احساسی نداشتم. من و اون مدت ها بود که با هم غریبه شده بودیم من فقط نسبت به اون احساس ترحم داشتم. بالاخره با احساس گناه فراوان موافقت نامه طلاق رو گرفتم. خونه ، 30 درصد شرکت و ماشین رو به اون دادم. اما اون یک نگاه به برگه ها کرد و بعد همه رو پاره کرد.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, :: 1:36 PM ::  نويسنده : sacha        

 

در سال 518 پیش از میلاد، تعداد زیادی از با تجربه ترین مهندسان، معماران و هنرمندان از چهار گوشه عالم فرا خوانده شدند تا با مشارکت و هم اندیشی، اولین بنایی را برپا سازند که بتواند هزاران سال نمادی از وحدت جهانی و صلح و برابری باشد.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, :: 10:18 PM ::  نويسنده : sacha        

 

 

این تست را بادقت جواب دهید و گزینه هایی كه انتخاب میكنید اعداد مقابلشان را باهم جمع كنید تا در آخر معلوم شود شما در چه ماهی باید متولد میشدید



ادامه مطلب ...


یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, :: 4:2 AM ::  نويسنده : sacha        

هر چیزی که برای زوج لذت‌بخش و خوشایند و عملی باشد، قبال انجام است. قوانینی برای آن وجود ندارد زیرا ترکیب جسمی و رویکردها و نگرش‌های اجتماعی زوج‌ها با هم تفاوت دارد. چیزی که برای یک زوج در رابطه‌ جنسی ایدآل است، برای دیگری راضی‌کننده نیست.

باورهای جنسی غلط بعنوان قانون شکل می‌گیرند اما تمایلات جنسی انسان‌ها مسئله‌ای شخصی است نه عمومی و هیچ قاعده و قانونی ندارد. بگذارید ببینیم چه باورهای اشتباهی در این رابطه بین عموم مردم وجود دارد و حقیقت آنها چیست.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:51 AM ::  نويسنده : sacha        

 
آدم ها همیشه لبخند می‌زنند، مخصوصاً وقتی در جمع هستند اما لبخند فقط نشان دهنده شاد بودن آنها نیست. ما از لبخند برای اهداف خاص اجتماعی استفاده می‌کنیم زیرا لبخند می‌تواند پیام‌ های مختلفی را به دیگران برساند.
در زیر به ۱۰ روشی که می‌توان از لبخند برای فرستادن پیام درمورد قابل اعتماد بودن، جذابیت، اجتماعی بودن و ویژگی‌ های بسیار دیگر درمورد خودمان استفاده کرد، اشاره می‌کنم.

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:40 AM ::  نويسنده : sacha        

  1. نوعی پاد ماده _ 62.5 تریلیون دلار بر هر گرم
 
 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:23 AM ::  نويسنده : sacha        

آیا چرخ زندگی من خوب می چرخد ؟ این سئوالی است که هر چند یک بار از خود پرسیده ایم  یا شاید سئوالی باشد که از یکدیگر می پرسیم اما شاید سوال مهم تر این است که چه عواملی  را باید در  جواب  دادن به این سئوال مدنظر داشت .این مقاله به چگونگی چرخه زندگی و حرکت آن به سمت جاده آرامش و زندگی شاد می پردازد.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 4:56 PM ::  نويسنده : sacha        
تنگ شراب ساسانی با نقش دیونیسوس (خدای شراب در اساطیر یونایی)، جنس: نقره‌ی زراندود، قدمت: سده‌ی ششم یا هفتم میلادی (دوره‌ی ساسانی)، منطقه‌ی جغرافیایی: ایران، محل نگهداری: موزه‌ی اسمیتسونیان
به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید


ادامه مطلب ...


سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:0 AM ::  نويسنده : sacha        

این تست یک تست ساده و جذاب است.با صداقت و درستی به آن جواب دهید .در نظر داشته باشید که ممکن است شما به سوالی برسید و از گزینه های داده شده پاسخی را انتخاب کنید که فکر می کنید جواب بهتری دارد ویا مناسب تراز گزینه ی دیگر است . این کار کاملا اشتباه است . پس سعی کنید خودتان را در جایگاه فردی قرار دهید که اتفاقات برای او می افتد در این حالت اطمینان داشته باشید که سوالات و پاسخها به واقعیت نزدیکتر خواهد شد تا از پاسخ های آن لذت کافی را ببرید.

پس شروع می کنیم

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:8 AM ::  نويسنده : sacha        

 


در ژاپن سگ معروفی با نام هاچیکو به دنیا آمد که زندگی و منش او به افسانه ای از یاد نرفتنی بدل گشت. هاچیکو سگ سفید نری از نژاد آکیتا که در اوداته ژاپن در نوامبر سال 1923 به دنیا آمد.
زمانی که هاچیکو دو ماه داشت بوسیلۀ قطار اوداته به توکیو فرستاده شد و زمانی که به ایستگاه شیبوئی میرسید قفس حمل آن از روی باربر به پائین می افتد و آدرسی که قرار بود هاچیکو به آنجا برود گم می شود و او از قفس بیرون آمده و تنها در ایستگاه به این سو و آن سو میرود در همین زمان یکی از مسافران هاچیکو را پیدا کرده و با خود به منزل میبرد و به نگهداری از او می پردازد.

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 2:26 AM ::  نويسنده : sacha        



روز اول


از کارهایی که ناچاری انجام دهی لذت ببـــر.


نق زدن تنها تو را خسته تر می کند و نمی گذارد کار را درست انجام

دهی.


اما اگر با موفقیت مانند یک دوست رفتار کنی.


مثل سگ همه جا به دنبالت خــــــواهد بود.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:15 AM ::  نويسنده : sacha        

 

 

عکس های بینظیری از جنین حیوانات در حال رشد داخل شکم مادر که توسط گروه مستند سازی

National Geographic تهیه شده است.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 2:44 AM ::  نويسنده : sacha        
سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:11 PM ::  نويسنده : sacha        

شبها دير به منزل مي آيد، لابد کار دارد که دير مي آيد! اگر شما بيرون کار مي کرديد که ممکن بود اصلاً همان آخر شب هم به منزل نيائيد!!

اگر آقايتان انتظار دارد وقتي به منزل مي آيد براي او چاي بياوريد، بدون حرف اضافي اين کار را انجام دهيد، وگرنه ممکن است اگر آقايتان اجازه نمي دهد هر کجا که مي خواهيد برويد، خدا را شکر کنيد که اجازه مي دهد نفس بکشيد!!

اگر آقايتان به شما خرجي نمي دهد، لابد خرجهاي مهمتر از منزل دارد، جيکتان هم در نيايد!!

اگر آقايتان اجازه نمي دهد سر کار برويد، سپاسگزارش باشيد

اگر آقايتان اجازه مي دهد که بيرون از منزل هم کار کنيد، از اينکه
...



ادامه مطلب ...


سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:38 AM ::  نويسنده : sacha        



چرا میگن طرف مثل بچه خوابش برده در حالیکه بچه ها هر دو ساعت یک بار از خواب بیدار می شن و گریه می کنن؟
چرا وقتی باطری کنترل تلویزیون تموم می شه دکمه های اونو محکمتر فشار میدیم؟
چرا برای انجام مجازات اعدام با تزریق آمپول سمی، از سرنگ استریل استفاده می کنن؟
چرا تارزان ریش و سیبیل نداره؟
آیا میشه زیر آب گریه کرد؟
چطور ممکنه که انسان اول به فضا سفر کرد و بعدا به فکرش رسید که زیر چمدون چرخ بذاره؟
چرا مردم وقتی می خوان بپرسن ساعت چنده به مچ دستشون اشاره می کنن ولی وقتی می خوان بپرسن دستشویی کجاست به پشتشون اشاره نمی کنن؟
چرا گوفی روی دو پا راه میره ولی پلوتو روی چهار دست و پا، مگه هردوشون سگ نیستن؟
اگر روغن ذرت از ذرت تهیه میشه و روغن سبزیجات از سبزیجات، پس روغن بچه از چی تهیه می شه؟
تا حالا توجه کردید که اگر در صورت سگ ها فوت کنید دیوونه می شن ولی اگر با ماشین بیرون برن دوست دارن سرشونو از پنجره بیارن بیرون؟

 

 

http://marshal-modern.ir/Archive/2011/12/28/divider.png
 
www.hosein_kamali15@yahoo.com
www.sacha.kamali55@gmail.com
 

http://marshal-modern.ir/Archive/2011/12/28/divider.png



سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:28 AM ::  نويسنده : sacha        

 

 

قضاوت مردم راجع به پول دارها و بی پول ها

اگر لباس تنگ و چروک و بیریخت بپوشن :



ادامه مطلب ...


سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:51 AM ::  نويسنده : sacha        

 

 

بسیاری از ما، باورهای اشتباهی راجع به مغز داریم،با خواندن این مقاله شما نیز به

اشتباهاتتان خواهید خندید.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید Willkommen auf meinem Blog
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب متنوع علمی / تفریحی / سیاسی و آدرس sacha55.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 8503
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



Alternative content