مطالب متنوع علمی / تفریحی / سیاسی
دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 4:1 PM ::  نويسنده : sacha        

پدیده گذر سیاره زهره (ناهید) از برابر خورشید که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته (16 و 17 خرداد) در اقصی نقاط جهان قابل مشاهده بود، علاقه‌مندان نجوم در سراسر جهان را به تماشای یكی از پدیده‌های نادر آسمانی دعوت کرد. چراكه تا 105 سال دیگر چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

گذرهای زهره در جفتهای هشت ساله با فاصله دوره‌ای بیش از یك قرن رخ می‌دهند. در طول این گذر، سیاره زهره مانند یك لكه سیاه گرد از برابر چهره خورشید عبور می‌كند. برای ستاره‌شناسان این گذر تنها یك منظره نادر سیاره‌ای نیست بلكه همچنین یكی از رویدادهایی است كه آنها امیدوارند بتواند اشتیاق جمعی را در مورد جهان و جایگاه زمین در آن برانگیزد.

 

 

 

برای دیدن تصاویر ادامه مطلب را کلیک کنید



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, :: 2:3 PM ::  نويسنده : sacha        

مسئله فساد مالی مقامات همواره یکی از مهم ترین و جنجالی ترین مسائل داخلی کشورهای مختلف دنیا بوده است‌،. اما نکته مهمی که در این زمینه باید به آن توجه کرد،‌ نحوه برخورد با این مقامات فاسد است. به طوری که در برخی کشورها مقام فاسد به شدت مجازات می شود و در برخی کشورها نیز نه تنها محاکمه نمی شود، بلکه همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. در همین رابطه مقایسه ای داریم میان نحوه برخورد با مسئولین متهم به فساد مالی در ایران و سایر کشورهای دنیا.

 




ادامه مطلب ...


سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, :: 2:18 AM ::  نويسنده : sacha        
پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 4:35 PM ::  نويسنده : sacha        

اون شب وقتی به خونه رسیدم دیدم همسرم مشغول آماده کردن شام است. دستشو گرفتم و گفتم : باید راجع به یک موضوعی باهات صحبت کنم. اون هم آروم نشست و منتظر شنیدن حرف های من شد. دوباره سایه رنجش و غم رو توی چشماش دیدم. اصلا نمی دونستم چه طوری باید بهش بگم، انگار دهنم باز نمی شد. هرطور بود باید بهش می گفتم و راجع به چیزی که ذهنم رو مشغول کرده بود، باهاش صحبت می کردم. موضوع اصلی این بود که من می خواستم از اون جدا بشم . بالاخره هرطور که بود موضوع رو پیش کشیدم، از من پرسید چرا ؟! اما وقتی از جواب دادن طفره رفتم خشمگین شد و در حالی که از اتاق غذاخوری خارج می شد فریاد می زد: تو مرد نیستی.

اون شب دیگه هیچ صحبتی نکردیم و اون دایم گریه می کرد و مثل باران اشک می ریخت. می دونستم که می خواست بدونه که چه بلایی بر سر عشق مون اومده و چرا ؟ اما به سختی می تونستم جواب قانع کننده ای براش پیدا کنم. چرا که من دلباخته یک دختر جوان به اسم " دوی " شده بودم و دیگه نسبت به همسرم احساسی نداشتم. من و اون مدت ها بود که با هم غریبه شده بودیم من فقط نسبت به اون احساس ترحم داشتم. بالاخره با احساس گناه فراوان موافقت نامه طلاق رو گرفتم. خونه ، 30 درصد شرکت و ماشین رو به اون دادم. اما اون یک نگاه به برگه ها کرد و بعد همه رو پاره کرد.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, :: 1:36 PM ::  نويسنده : sacha        

 

در سال 518 پیش از میلاد، تعداد زیادی از با تجربه ترین مهندسان، معماران و هنرمندان از چهار گوشه عالم فرا خوانده شدند تا با مشارکت و هم اندیشی، اولین بنایی را برپا سازند که بتواند هزاران سال نمادی از وحدت جهانی و صلح و برابری باشد.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, :: 10:18 PM ::  نويسنده : sacha        

 

 

این تست را بادقت جواب دهید و گزینه هایی كه انتخاب میكنید اعداد مقابلشان را باهم جمع كنید تا در آخر معلوم شود شما در چه ماهی باید متولد میشدید



ادامه مطلب ...


یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, :: 4:2 AM ::  نويسنده : sacha        

هر چیزی که برای زوج لذت‌بخش و خوشایند و عملی باشد، قبال انجام است. قوانینی برای آن وجود ندارد زیرا ترکیب جسمی و رویکردها و نگرش‌های اجتماعی زوج‌ها با هم تفاوت دارد. چیزی که برای یک زوج در رابطه‌ جنسی ایدآل است، برای دیگری راضی‌کننده نیست.

باورهای جنسی غلط بعنوان قانون شکل می‌گیرند اما تمایلات جنسی انسان‌ها مسئله‌ای شخصی است نه عمومی و هیچ قاعده و قانونی ندارد. بگذارید ببینیم چه باورهای اشتباهی در این رابطه بین عموم مردم وجود دارد و حقیقت آنها چیست.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:51 AM ::  نويسنده : sacha        

 
آدم ها همیشه لبخند می‌زنند، مخصوصاً وقتی در جمع هستند اما لبخند فقط نشان دهنده شاد بودن آنها نیست. ما از لبخند برای اهداف خاص اجتماعی استفاده می‌کنیم زیرا لبخند می‌تواند پیام‌ های مختلفی را به دیگران برساند.
در زیر به ۱۰ روشی که می‌توان از لبخند برای فرستادن پیام درمورد قابل اعتماد بودن، جذابیت، اجتماعی بودن و ویژگی‌ های بسیار دیگر درمورد خودمان استفاده کرد، اشاره می‌کنم.

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:40 AM ::  نويسنده : sacha        

  1. نوعی پاد ماده _ 62.5 تریلیون دلار بر هر گرم
 
 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:23 AM ::  نويسنده : sacha        

آیا چرخ زندگی من خوب می چرخد ؟ این سئوالی است که هر چند یک بار از خود پرسیده ایم  یا شاید سئوالی باشد که از یکدیگر می پرسیم اما شاید سوال مهم تر این است که چه عواملی  را باید در  جواب  دادن به این سئوال مدنظر داشت .این مقاله به چگونگی چرخه زندگی و حرکت آن به سمت جاده آرامش و زندگی شاد می پردازد.



ادامه مطلب ...


 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید Willkommen auf meinem Blog
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب متنوع علمی / تفریحی / سیاسی و آدرس sacha55.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 8507
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



Alternative content